K založení a fungování firem, ale klidně nejen firem, je zapotřebí mít jejich sídla. Každá firma musí mít nějaké takové místo, kde ji najdou všichni, kdo ji chtějí nebo musí najít, a kdyby takové místo, tedy právě sídlo, neexistovalo, nikdo by nikoho nenašel. Což by bylo nepříjemné jak pro ty hledající, tak samozřejmě i pro ty hledané, kteří by pak nemohli dosahovat jakýchkoliv výsledků, pokud by nebyli objeveni těmi, o něž jim jde.
V případě firem je tedy shánění jejich sídel jedním z úplně prvních úkolů. Toto hledání předchází už i samotnému vzniku firmy, kterou by bez toho úřady ani nezaregistrovaly. Ale takové hledání nepatří rozhodně k jednoduchým úkolům. Nemovitostí kolem sebe pochopitelně můžeme vidět všude dost, jenže ne každá je jako firemní sídlo vhodná, ne každá je na prodej, a ne každá z těch prodávaných se nabízí za cenu, kterou mohou podnikatelé akceptovat. Na trhu s nemovitostmi panuje drahota, a pokud už je tu něco cenově přijatelné, není to nic, co by vypadalo právě důstojně. A firmám jde nebo by aspoň mělo jít o to, aby jejich sídla vypadala skvěle, protože je to vlastně svým způsobem vizitka, kterou veřejnost a potenciální návštěvníci vidí a podle níž se také mohou rozhodovat, zda jim stojí spolupráce s takovou firmou za to.
A když někdo pro svou firmu sídlo potřebuje, ale na nic obstojného nemá dost prostředků? Pak by si měl raději vybrat sídlo firmy Ostrava a nepokoušet štěstěnu nějakou pochybnou ruinou, na kterou by měl. Protože zmíněné virtuální sídlo, to je dobře vypadající objekt, který může na veřejnost pozitivně zapůsobit, a který při tom není ani trochu drahý. A to z docela jednoduchého důvodu – majitel firmy si ho jako sídlo nekupuje, ale platí si tu jenom za možnost využívání adresy a některých dalších služeb, což je samozřejmě levnější než koupě nějakého objektu.
Souhlas s umístěním sídla tu lze získat během chvíle, a pak už lze zapsat takové sídlo bez problémů do obchodního nebo živnostenského rejstříku.